15 Ocak 2014 Çarşamba

Hepimizin içinde bir ‘’yol’’ vardır; öyleyse hepimiz için de ‘’bir yol’’ mutlaka bulunur...


Hepimizin içinde bir ‘’yol’’ vardır; öyleyse hepimiz için de ‘’bir yol’’ mutlaka bulunur...

Hani bir söz vardır en korktuğumuz yol bilmediğimiz yoldur, ve derler ki yine; en güvenli yol bildiğimiz yoldur...Peki bir kez hepbirlikte çocukluğumuza dönelim, gözlerimizi kapatalım daha adım atmayı bile bilmiyorken yani bir yola nasıl çıkılacağını bile bilmiyorken korktuğumuz yada kendimizi güvenceye aldığımız bir yol var mıydı?

Gözlerimizi açtığımız anda, sessizce bir soralım kendimize, bugün hangi bildiğimiz yolları bir kez olsun o çocuk halimizde olduğumuz üzere değiştirmeye cesaret edemiyoruz...Ya da şunu soralım kendimize bugün olduğumuz yollardan farklı ne yollara girebilirdik, neler yapabilirdik, kimlerle tanışabilirdik, ve en önemlisi bu dünyaya ne verebilirdik?...

Yazar tüm okuyuculara öneriler sunuyor, fakat belkide içinizden geçiyordur, ya sen yazarımız, bizlere sorduruyorsun ama ya sen ne yapıyorsun...Tabi aynı soruya cevap vermek çokça cesaret istiyor, geldiğimiz yaş, halen tutuğumuz yol...Fakat ben de sizin gibi bir adım atabilmenin yeni yolculukların o en başındayım diyebilirim...İçimizde hepimizin bir yerde bir soru ya yapabilseydim ya deneyebilseydim ya bırakabilseydim ya başlayabilseydim veya ya değiştirebilseydimleri var...

Zaman bize yollar sunuyor, özünde korkmadan çocuk cesaretimizle rüzgarına kapılıp gidivereceğimiz yollar, sadece anlamlarımıza kaynaklı...Eğer bir yeri severseniz orası dünyanın en güzel yeridir gibi eğer bir yoldan korkmazsanız orası dünyanın en zor en ulaşılmaz yolu değildir...Bugün inananalım ve önümüze açılan yollara başka bir gözle bakalım; Hepimizin içinde bir ‘’yol’’ vardır; öyleyse hepimiz için de ‘’bir yol’’ mutlaka bulunur...

 

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder